Hyppää sisältöön

Etusivu Uusi yhteyden­ottotapa Lakikaverille tehostaa asiasi ratkaisemista

Uusi yhteyden­ottotapa Lakikaverille tehostaa asiasi ratkaisemista

Aiheet

  • Lakikaveri

Lakikaveri on YTK Työelämän jäsenten laajasti käyttämä palvelukokonaisuus. Reilusti yli 10 000 henkilöä saa sitä kautta apua vuosittain työsuhteeseensa liittyvissä kimuranteissa tilanteissa. Palvelu on hyvin pidetty ja koetaan tärkeäksi jäseneduksi, koska asiantuntevan juristin saa helposti kiinni lyhyelläkin varoitusajalla.

Olemme nyt uudistaneet ja selkeyttäneet yhteydenottotapoja, jotta Lakikaveri-palvelu olisi entistäkin parempaa. Jatkossa ensisijainen yhteydenottotapa on soittopyynnön jättäminen viestillä OMA+ -palvelussa. Akuutissa tilanteessa voi edelleen myös soittaa. 

Testaamme uutta mallia marras-joulukuussa, joten kaikki saamamme palaute tältä ajalta on tärkeää!

Jatkossa saat nopeimmin ratkaisun ongelmaasi näin:

  1. Lakikaverille jätetään OMA+ -palvelun Viestit-osiossa soittopyyntö. Tarvitset palveluun kirjautuaksesi verkkopankkitunnukset. 
  2. Viestipohja ohjaa sinua tilanteen kannalta keskeisten asioiden kertomiseen.
  3. Kun jätät soittopyynnön, voit liittää viestiin asiaasi koskevia dokumentteja.
  4. Soittopyyntösi perusteella saat yleisluontoista neuvontaa Lakikaverilta. Lakikaverit seuraavat jokaisena arkipäivänä jäsentemme viestejä ja perehdyttyään asiaan soittavat sinulle takaisin 2 arkipäivän kuluessa. Puhelu tulee 020-alkuisesta numerosta.

Kun olet jättänyt riittävät ennakkotiedot asiastasi, juristi voi neuvoa sinua paremmin ja selkeämmin.

Onko sinulla tilanne, joka vaatii juristin apua samana päivänä? Tällaisessa poikkeustilanteessa voit myös soittaa juristille.